Wico Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 (redigerat) OBS: Om detta inte är okey för admin så ta bort detta då. Fuska.Se - Filmen OBS: Filmen består bara av text! Det är typ som en nybörjar guide fast på film. Gjord av mig för att hjälpa nybörjare genom hela affärens priser osv. Fuska.Se - CS Frag Pic OBS: Filmen består av Text & Bild! Anmäl er här om ni vill vara med och göra film med mig. 1. 2. 3. 4. 5. Program som du måste ha för att få vara med: MovieMaker/ Video Vegas / Videomach. Något av dom måste du ha. OBS: jag har alla 3. vegas är mest för cs filmer. Redigerat 21 November 2006 av SoftTower Citera
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 finns ett mycket bättre videoprogram som iförsig kostar 7000 kr vi har det i skolan ska ba komma på vad det htr Citera
Wico Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Skrivet 20 November 2006 finns ett mycket bättre videoprogram som iförsig kostar 7000 kr vi har det i skolan ska ba komma på vad det htr Ja, jag vet, Men jag har tyvär inte råd men om någon har ett sånt program ja vist. Citera
ajar Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Ursäkta mig men hur ska man kunna göra en film med dig över internet om man inte bor i samma stad? Citera
Wico Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Skrivet 21 November 2006 Ursäkta mig men hur ska man kunna göra en film med dig över internet om man inte bor i samma stad? Asså, du fattar inget. Jag menar vi addar varnadra på msn först. Sen diskuterar vi lite och sen gör vi olika filmer. Sen kan man skaffa namn. texempel Movie Mans eller något. Citera
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Länken funkar inte för mig. :( Citera
Wico Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Skrivet 21 November 2006 Länken funkar inte för mig. :( Nu ska den funka om några sekunder. Nu är båda filmerna uppe på ftp nu är det bara tanka och titta. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.