(=Sonic=Master=) Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jag tar aldrig fast dom. det e roligare att döda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Men då kan man ju bli en "bad cop". Minskar ju bara där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tbbe Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ska man trycka på den? Isåfall måste jag köpa ny dosa =( nä gör så här. när du har vunnigt över nån, och när den ligger ner, så ska du gå nära och hålla in vänster analog spak och sen trycka B , gör samma sak om dom står och håller upp händerna. OBS:.. funkar en när man har skutit dom ! hoppas det funkar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ok, men det kan vara min dosa som är trasig, för det klickar inte till som på den högra analogen när jag trycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Om du har en orginal dosa så kanske det är garanti ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Men jag köpte det begagnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 vet ej hur man gör. har bara tc.nyc . Tror att de måste ha brytit mot lagen när du muddrar (kanske felstavat) dem, t ex : Typ ha snott något. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg