Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 När jag försöker uppdatera launcher.exe saken...så laddar den ner typ 700(i launcher.exe) sen startar den blizzard updater...som håller på tills 1% sen kommer detta upp The patch "BackgroundDownloader.exe" could not be applied. (Invalid source file size: expected 762116, actual 766212.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) Och jag har testat att repaira... Hur ska jag få den till normal storlek?
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Vet inte, jag lät min brandvägg blocka uppdateringen så jag kunde fortsätta spela :D Har samma problem.. Laggade ganska mycket. Men när min brandvägg blocka så rätta jag till problemet.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 November 2006 Rapport Skrivet 22 November 2006 Har inte fått pre-loada senaste patchen änn... :huh:
Rekommendera inlägg