WestX Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Hur kommer det sig att jag hittar fusk till 50 cent bulletproof på data?? Bulletproof ska väl endast finnas på playstation om ja inte har fel? _____________________________ Peace Citera
Gäst Muuu Skrivet 22 November 2006 Rapport Skrivet 22 November 2006 Hur kommer det sig att jag hittar fusk till 50 cent bulletproof på data?? Bulletproof ska väl endast finnas på playstation om ja inte har fel? _____________________________ Peace det finns på xbox,psp och ps2. Citera
WestX Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Skrivet 24 November 2006 Hur kommer det sig att jag hittar fusk till 50 cent bulletproof på data?? Bulletproof ska väl endast finnas på playstation om ja inte har fel? _____________________________ Peace Okej, har bara sett på ps2 , men jag vrf finns det koder till pc-spelet bulletproof? Citera
Gäst Muuu Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 Hur kommer det sig att jag hittar fusk till 50 cent bulletproof på data?? Bulletproof ska väl endast finnas på playstation om ja inte har fel? _____________________________ Peace den som skickat in har väll antagligen tatt fel konsol och skickat till. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.