jigsaw Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jo ! Nu är det såhär ! Att jag har spelet Pokemon XD Till gamecube och jag har 2 problem. 1:a Var hittar man den försvunna pokemonen som tillhör en flicka som man ska leta efter? (Jag vet att den finns i båten, Men när man går fram lungt till den så piper det ju och man får ett email. Men vart springer den sen?! Farfar´n och flickan säger nåt om att det är hungrig och äter eller nåt,,) Var finns den ?! 2:a. När man går ut ur båten (efter man har skrämt iväg pokemonen) så kommer det ett gäng med tre killar. De söver ner en och tar grejen som sitter på armen. Den som gör att man kan fånga Shadow pokemons (Kommer ej ihåg vad den heter) Var hittar man den ?! Skulle vara väldigt tacksam för svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jo ! Nu är det såhär ! Att jag har spelet Pokemon XD Till gamecube och jag har 2 problem. 1:a Var hittar man den försvunna pokemonen som tillhör en flicka som man ska leta efter? (Jag vet att den finns i båten, Men när man går fram lungt till den så piper det ju och man får ett email. Men vart springer den sen?! Farfar´n och flickan säger nåt om att det är hungrig och äter eller nåt,,) Var finns den ?! 2:a. När man går ut ur båten (efter man har skrämt iväg pokemonen) så kommer det ett gäng med tre killar. De söver ner en och tar grejen som sitter på armen. Den som gör att man kan fånga Shadow pokemons (Kommer ej ihåg vad den heter) Var hittar man den ?! Skulle vara väldigt tacksam för svar ! 1. Det e enkelt. Lägg bara poke-snaks (elr. vad de heter) i en poke-spot o så kommer den dit, så småning om, som en vanlig vild pokemon. Sen ger du den till den lilla flickan. 2. Här e en länk för det e lite svårt att förklara: http://www.serebii.net/xd/walkthrough/04.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) Tack.. Klarade allt imorse ^^ Det var inte så svårt som jag trodde.. Klarade gubben med XD001 (Lugia) och jag klarade hela den delen på 23 timmar XD Det var ett rätt lätt spel.. Nu är det bara att träna för att klara den där grejen som Eagun (Eller vad han heter.. Den där Gubben) Står i. Nåt tävling arena.. Redigerat 23 November 2006 av jigsaw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Tack.. Klarade allt imorse ^^ Det var inte så svårt som jag trodde.. Klarade gubben med XD001 (Lugia) och jag klarade hela den delen på 23 timmar XD Det var ett rätt lätt spel.. Nu är det bara att träna för att klara den där grejen som Eagun (Eller vad han heter.. Den där Gubben) Står i. Nåt tävling arena.. Klara MT. Battle o få en Jotho starter. Börja från zon 1 o sluta på zon 10 UTAN att byta pokemon en enda ggn. Klarade utmaningen 3 ggr så nu har jag alla Jotho starters :D . Min Toto(Totodile) e nu på lv. 65 :P me Hydro cannon, Crunch, Screech o Slash. Slog MT. Battle 3:e ggn med i princip dessa tre: Ray(Rayquasa) lv. 86, Giraffen(Girafarig) lv. 94 :evil: o Ho-oh lv. 85. Me attackerna: Ray-Flamethrower, Ice beam, Dragon claw, Thunderbolt Giraffen-Stomp, Astonish, Psychic, Crunch Ho-oh-Flamethrower, Recover, Sacredfire, Swift Ledarens alla pokemon e på lv. 70. Redigerat 26 November 2006 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg