Gäst OneDream Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 hockey är livet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 hockey är livet :) Japp det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 hockey är livet :) bandy åhockey är livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag spelar inte heller ishockey men jag gillar att titta på det och så och jag gillar målvakter :P Fasst jag brukar spela Streethockey och då står jag i mål :) Jag längtar efter nästa ProHockey nr då är det top 30 målvakter i NHL :D Fast jag spelar ishockey i RIK :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vad är RIK för lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.