Razec Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 (redigerat) EDIT:Problemet avklarat :D Har en annan fråga:När man förminskar en bild och ska dra över den till den som man gjort hur får man samma storlek på bilden som man förminskade den till? Redigerat 23 November 2006 av Razec Citera
Westkust Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 Det bästa är ju att dra över den sen trycka CTRL + T och förminska den där. Håll inne shift för att den ska hålla samma form som innan. Citera
Razec Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 Förminskar man med scrollen eller? Citera
Zimens Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 klicka och dra i tyglarna/pilarna/hörnen. håll in shift för att behålla proportionerna ... Citera
Razec Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 vilka ''tygla/pilar/hörn''? Citera
Westkust Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 När du har tryckt så ser du en fyrkant runt bilden du ska förminska, där är det små markeringar längst ut på hörnen, dra i dom inåt för att minska, utåt för att förstora. Citera
Razec Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 Trycker man CTRL + T så kommer text verktyget upp ju,ska det göra det? Citera
Razec Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 Den blir iallafall stor när man drar över den <_< Citera
Westkust Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 Vänta här nu. Vi tar det långsamt. Markera lagret med rendern, tryck CTRL + T, dra i hörnen, kom ihåg att hålla inne Shift, så den krympar lika mycket på längden som på bredden. Funkar inte det, kolla i Help-delen. Jag vet att det kan vara annorlunda på Svensk-version men jag vet inte om det gällar hotkeys. Citera
Razec Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Skrivet 27 November 2006 Vänta här nu. Vi tar det långsamt. Markera lagret med rendern, tryck CTRL + T, dra i hörnen, kom ihåg att hålla inne Shift, så den krympar lika mycket på längden som på bredden. Funkar inte det, kolla i Help-delen. Jag vet att det kan vara annorlunda på Svensk-version men jag vet inte om det gällar hotkeys. Vet redan hur man förminskar nu :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.