Anonm Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag körde lite wow imorse innan skolan och när jag slutade spela så började en patch laddas ner. Jag såg att den va stor som f*n (630mb) och lät den stå över dagen. När jag kommer hem har det bara gått 35% (på ungefär 7 timmar) Är den lika seg för er alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Har inte ens fått att jag ska ladda ner en patch bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 för mig stod det att den skulla laddas ner när jag avslutade wo men det gjorde den inte.. nu har den börjat ladda ner o herregud ja lät den stå i några minuter inte 1 enda procent! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 för mig stod det att den skulla laddas ner när jag avslutade wo men det gjorde den inte.. nu har den börjat ladda ner o herregud ja lät den stå i några minuter inte 1 enda procent! kom upp till 40% sen slutade jag o spelade wow ett tag (det gick att spela även fast man inte hade patchen)ska låta den stå över natten och hela morgondagen för att se vad som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Seg som f*n för mig, kanske inte så seg om man jämför med er! Har gått 3-5 timmar och den har laddat ner 31%! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 den laddade 5% på midre än en minut men sen la den av att ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg