Dream Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 funkar inte på min det står så här när jag trycker enter när jag skirvit dit texten.."The content cannnot be displayed! vad e felet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 hej jag undrar om det går att ta väck det igen??? kan inte så mkt, :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Vad menar du :meddum: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Vad menar du :meddum: ? det där såkallade "xp temat" asså går windows xp att ta väck igen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 kan nån svara på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Har du valt "Do not use" på cach-settings?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Har du valt "Do not use" på cach-settings?? Det är inte det.Det är att du måste sätta på flash. Så hör gör du. 1.Gå in på settings. 2.Vällj "system settings" 3Sen "Flash" Ha det kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 jag kan ej har flash eftersom man måste ha en lecens avtal som funkar genom intenet och jag kan ej komma in på intenet eftersom jag fick ett fel (kolla på min tråd)så........KAN NÅN SÄGA HUR MAN KAN FÅR IGÅNG DEN F****** INTENET? srry men jag bli så aggresiv! Den som hjälper mig få 100fm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jo du kan kolla om ditt bredband är blockerat och om det är det då ska du skriva in en kod som du har valt när du skulle installera bredbandet, tror det står none och då ska du ändra till wep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jo du kan kolla om ditt bredband är blockerat och om det är det då ska du skriva in en kod som du har valt när du skulle installera bredbandet, tror det står none och då ska du ändra till wep alltså det här är nån annans tråd så bäst att inte gå off topics! om ni villl hjälpa mig skirv istället på min i psp forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag har FW 3.00 och har satt på flash och allt som ni har skrivit men när jag startar det så står det: "the content cannot be displayed" VARFÖR ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Nu har jag fixat till nerladdningen av Vista(xp) för psp. Har ändrat länken och testat den. Ingen torrent är med i leken längre. Hoppas ni har winrar för att kunna packa upp mappen. Ha en trevlig dag! Redigerat 13 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg