Dream Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag har FW 3.00 och har satt på flash och allt som ni har skrivit men när jag startar det så står det: "the content cannot be displayed" VARFÖR ? fry ser ut som om vi har samma problem och att ingen är istans att hjälpa oss :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 jag har FW 3.00 och har satt på flash och allt som ni har skrivit men när jag startar det så står det: "the content cannot be displayed" VARFÖR ? puhh, då är jag inte ensam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 ok det som kan fixa mitt problem och blade får 200fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Du har antagligen skrivit i fel adress. Kontrollera att du har skrivit "file:/pspwxp/index.htm". Annars kan du ha lagt mappen fel på psp:n. Om det inte är adressen så kan du berätta för mig vart du lägger mappen "pspwxp"! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 jag har gjort rätt på allt... fast jag ska testa igen med den nya filen du la in... funkar nu! jag laddade ner från den dära konstiga sidan :D va glad jag blev nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Vad bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 aa det fanns ju jätte mycket saker på den ju :D sk*t bra ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 när jag tryckte upp sidan på internet då stog det:the content cannot be displayed vad har jag gjort för fel eller det går inte på min psp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 1. Se till att du har skrivit i rätt adress. 2. Kolla så alla inställningar är på under "View Settings" 3. "Cache Settings" ska vara "Do not use" 4. Se också till att mappen ligger rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Jag och min kompis håller på att byta server så det kan uppstå problem med nerladdningen på ett tag :huh: Redigerat 5 Februari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) funkar ej för mig :( Psp:n kan inte hitta internet sidan. Redigerat 21 Februari 2007 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Vad har du för verision på psp:n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg