TheCheater Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 2.81 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Okej. Jag har hört att fler har samma problem. Tyvär så vet jag inte vad som är fel. Kolla så du inte gjort något fel för det fanns några som hade gjort det. Sen kan du altid testa att uppdatera till 3.xx. Men jag tvivlar på att det funkar bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Okej, ja visst ska de stå file/pspwxp/index.htm :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Nej det ska vara : efer file också. Dvs så här file:/pspwxp/index.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Nej nu funkar de coolt!!! Men det är inte bara XP det är ju windows Vista!!! :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg