JagVillHetaSims Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 Fusket boolprop allow45degreeangleofrotation gör ju så att man kan vrida möblerna i 40 grader. Det fungerar för mej,men det är jättesvårt att få möblerna i 40 grader. Kan man hålla i någon speciel knapp medans man vrider möblerna så att det går enklare? men snälla jag måste veta:''''''''''''''''''''''''''''(
suss44p Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 Fusket boolprop allow45degreeangleofrotation gör ju så att man kan vrida möblerna i 40 grader. Det fungerar för mej,men det är jättesvårt att få möblerna i 40 grader. Kan man hålla i någon speciel knapp medans man vrider möblerna så att det går enklare? men snälla jag måste veta:''''''''''''''''''''''''''''( alltså om du trycker på den här knappen ; asså då så snurrar möblerna..eller jag vet inet hur jag ska förklara det men tryck på "punkt knappen":)
Fogity Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Det är enkelt för att rotera ett föremål 45 grader trycker man på "," eller ".", fast man måste ju ha aktiverat fusket också.
Rekommendera inlägg