Skywalker Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Såg precis på nyheterna om barn i USA som blir inspirerade av våldspel och dödar andra. Vilka tror att det är spelen som gör att vissa personer dödar på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Det är såklart spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Såg precis på nyheterna om barn i USA som blir inspirerade av våldspel och dödar andra. Vilka tror att det är spelen som gör att vissa personer dödar på riktigt? Vet inte! Men det bror ju på vilket spel! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 några spel dom räknade upp var: CS, Enter The matrix, GTA3, GTA VC, Manhunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag tror att man inte börjar mörda folk så där.Jag tror att det beror på att man inte fick så mycket upmerksamhet när man var liten eller något sånt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Dom som börjar mörda för att dom har sett ett skjutspel är oftast lite psyitiskt störda på ett eller annat sätt, + att dom nog har spelat skjutspel sedan dom var riktigt små och haft en dålig uppväxt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag tror att man inte börjar mörda folk så där.Jag tror att det beror på att man inte fick så mycket upmerksamhet när man var liten eller något sånt ;) jag tror samma, och om det beror på tv-spel så är nog den personen redan lite mentalt sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 eller hur man måste vara mentalt störd eller något om man blir påverkad av tv-spel. Fast alla blir nog lite påverkade av tv-spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Tror att det bara är de som är känsliga och lätt blir påverkade som blir galna och går ut och mördar folk. Förut fanns det ett intressant ämne om detta, undrar om det är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Fast alla blir nog lite påverkade av tv-spel :D jo, man kan ju tycka att det är häftigt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Man måste ju vara lite udda om man påverkas så av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Påverkar inte mig. Men brukar skjuta ltie med händerna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.