Gäst data-typen Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 idg när jag spelade acww och skjöt ner en ballong så for den i i town gaten. nu kan jag inte plocka upp den för då går man in i town gaten. :P men vad ska jag göra nu kan jag väl inte få perfekt town. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 idg när jag spelade acww och skjöt ner en ballong så for den i i town gaten. nu kan jag inte plocka upp den för då går man in i town gaten. :P men vad ska jag göra nu kan jag väl inte få perfekt town. :cry: hähä, Jag sköt ner en ballong i vattnet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 att skjuta den i vattnet är ingen bugg. inget speciellt med town ratingen. har hänt 2 gånger nu. kanske för att det är designs på marken :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 att skjuta den i vattnet är ingen bugg. inget speciellt med town ratingen. har hänt 2 gånger nu. kanske för att det är designs på marken :huh: Kanske de-- :P Sköt ner en igår på massa blommor och den försvann O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 leta efter den i blommorna da:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 leta efter den i blommorna da:P Gjorde de, Slet up allt men ingen där >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 jobbigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg