Gäst Shuriken Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Vad f*n tror du att jag har gjort då? Kan inte folk skriva på ett enkelt sätt så att man förstår istället. Tror du vi försöker skriva så svårt som möjligt lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Ja det verkar ju som det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Men Prisma dom försöker bara hjälpa dig lyssna i stället eller kan du inte läsa... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 lyssan? ska jag lyssan på vad de säger jag tor att det blir svårt eftersom man bara skriver på det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Prova på gamefaqs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg