leet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Har någon av er en/flera marsvin som ni brukar leka med? Isåfall har jag några frågor: 1. Är det jobbigt? 2. Vart kan man köpa en biligt? 3. Kan ni någon länk där man kan lässa om de? Jag ska få 2st marsvinar om ca 151dagar från och med idag...BORRRRING....måste vänta ett halvt år :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har ingen men en polare till mig har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag ska köpa två stycken efter sommarlovet 2004! De e så roliga,snälla,lungna osv! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 1.det e inte så jobbit bara när man vaknar av den på natten! 2.Du kan köpa en biligt i en vanlig djur affär. 3.www.djurtorget.net e en bra sida...tror jag? Varför ska du vänta i 151 dagar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Fyller du år då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Jag har bytt användar namn! Nej..jag fyller inte år om 151 dagar...utan jag ska resa..så köper jag nu så blir det problem när jag ska resa! :( Redigerat 17 Februari 2004 av MARSVINS KUNGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 kan inget om marsvin men jag kan några tusen länkar om dem på en sida :P G00gle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Så du kan aldrig resa sen eller!Du kan ju lämna den hos nån släkting som tar hand om den då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Så du kan aldrig resa sen eller!Du kan ju lämna den hos nån släkting som tar hand om den då! :) det måste man typ med alla djur..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vi la in tillräckligt med hö o dyl till kaninen för ett par dagar, åkte på fredag morgon och kom hem på söndag eftermiddag. Räkna med att hon var sur på söndagen. Vi trodde att det skulle gå, men hon var arg tills morgonen efter. Då slickade hon ner en igen som hon brukade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag ska inte resa på 2-3år igen så det behövs inte lämnas till någon! Jag ska ändå köpa efter resan....men vem orkar vänta 149dagar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Marsvin är tråkiga saker... ömtåliga oxå.. alltså inte för den hårdhänte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.