LiQuiDe Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 öhhm..jag hörde några prata på xbox live om att silver medlemmskap är gratis...är det sant? :unsure: Citera
Fruktnystan Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Jo,jag tror att det är sant.Fast med silver kan man inte spela spel Online,synd. Citera
Gäst Grenade Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 öhhm..jag hörde några prata på xbox live om att silver medlemmskap är gratis...är det sant? :unsure: Du behöver inte lägga ut ett öre för att börja använda Xbox Live. :) Silver-medlemskapet är gratis och tillgängligt så fort du ansluter. Med silver kan du - skapa en egen Gamertag och spelarprofil - ladda ned nya spelnivåer - visa upp din statistik och dina bedrifter för andra spelare - surfa på Xbox LiveMarketplace - kommunicera med andra spelare via röst- och textmeddelanden. Detta är fördelen med det hela, nackdelen är att du inte kan spela online med Silver i fall du vill göra det måste du skaffa Guld. Citera
LiQuiDe Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Skrivet 28 November 2006 ok..skulle ändå skaffa guld..=) tack.. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.