Jag tycker att det är rent ut sagt dåligt[/b] att ett grupp forum kostar så mycket. Om man ska SMS:a in så att man har råd med förlängning, kostar det över 100 SEK. Om man då vill behålla sitt GF längre, så kostar det ännu mer. Det är inte lätt och få i hop fuska mynt snarare tvärtom, så min fråga är varför måste det kosta så mycket FM att skapa ett gf.
6000 för det billigaste gf:et med endast 10 platser, vill man ha någorlunda kontroll över forumet kostar det 5000 för en moderatorplats till forumet. Sedan ska man förlänga det en månad och köpa till fler platser etc.
Grannsidan är mycket bättre på den här sektionen, där kostar det inte så mycket att ha en klubb. 10 kronor och så kan man ha den i 2 månader. Där behöver man inte betala en j*vla massa fuska mynt för att kunna ha så många medlemmar man vill.
Jag ser inget positivt egentligen med GF:en här på fuska, de kostar en förmögenhet som är jättesvår och samla ihop. För övrigt så har inte grannsidan ett bra forum, men många roliga klubbar. Jag tror att det skulle öka aktiviteten här på fuska med fler gruppforum som inte kostar en himla massa. Där man kan diskutera helt onödiga saker, ha fanclup grupper eller rent ut av klangrupper.