j0hn Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) Finns det någon hemsida där man kan läsa sig till hur man löser vissa "uppgifter"? Ett problem som jag har; jag vet inte hur man kommer förbi den första rancorn som man träffar på i spelet.. Någon som vet hur man ska göra? Redigerat 16 Februari 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEB Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 det finns en severd arm utanför rummet som rancorn är i ta betet och en granat lägg det (granat först) i corpse pile och se rancorn sprängas inifrån... sen är du i vulkar base och dödar vulkars till du inte orkar mer P.S. ha med nån som kan hacka computer bra t:ex misson krävs inne i vulkar D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag smög mig förbi han med stealth. Sen bytte jag tillbaka från solomode så de andra kom springades förbi rancorn och han brydde sig inte. Sen equippade jag alla med Blasters så vi kunde ta honom på avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.