Error-Error Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 en tjej på andra banan har en gåta.. bredvid henne finns det en ring av svampar. där säger hon att man ska lägga något hett, något som ylar på natten och något unikt för min varelse... man ska lägga alla sakerna där samtidigt och sedan ska man skydda dem... är det någon som vet vad man ska lägga i ringen och vad som sedan händer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Har du fått tag i det heliga korset?...lägg dit det och sen så kommer en liter grupp av indianer att anfalla dig. Det är vad jag har hört, jag har inte spelet ( ska nog skaffa 2:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ett eldklot, en varg och skit från din varelse och så ska du skyda dom med någon sköd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Precis som golden sa, men en annan lösning är att kasta en fireball på en sten. Stenen börjar glöda och kan användas i ringen. Går även att använda träd. Belöning: en Zebra som kan bytas ut mot ditt djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.