lizem Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 det finns hot spots på en himla massa ställen i Sverige, på många restauranger, flygplan (:P), på tågen. ja som sagt det finns överallt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jojo, jag har bredband men vete f*n om jag har trådlöst. Går den inte att köpa i vanliga affärer? Gör hellre det än köper på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 jo jag sa ju det, den finns nästan överallt, försäkrar dig om att den finns hos minst 2 av de stora el-kedjorna (el-giganten, siba etc.) så det är bara besöka närmaste butik, tror att priset på USB connectorn är samma på de flesta (runt 449 kr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ok tack, ska ringa till El-giganten på jägersro och fråga hur mycket den kostar där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 gör det du ;) hoppas dom har :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg