Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag lyckas inte få texten större? hur gör man? snälla kan någon säga hur man gör? plz plz plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Kan du skriva vad du menar för text, och i vilket sammanhang? Kan inte veta vilken text annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 vilket program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) vilket program datorn lagga :angry: Redigerat 30 November 2006 av kirk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag menar där uppe i kodknapparna där det står storlek. Hur ska man skriva. Ge mig ett exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Pratar du om photoshop elr!? Iså fall måste du först förenkla texten, ta bort effecten, o sen förstora texten o lägga på effecten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Då kan du helt enkelt skriva Text. Det borde funka. Oj, det funkade för bra. Skriv size=20 i en BBC-tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 såhär Pratar du om photoshop elr!? Iså fall måste du först förenkla texten, ta bort effecten, o sen förstora texten o lägga på effecten igen. Nej, Jag menar här på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jupp, sätt lite text efter och sluta taggen så blir det större text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) såhär då Edit: det går inte Redigerat 30 November 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) såhär då Edit: det går inte Nej därför att du måste skriva text på båda sidorna om texten du vill ha förstorad. Ok det funkar inte på min dator. Redigerat 30 November 2006 av Girafariglove Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.