Gäst Szellerie Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hockeyfrilla är inte särskilt snyggt enligt mig. Fast på en del så passar det. Typ som på Jimmy Jansson :P Ursäkta att jag går off-topic, men vem är Jimmy Jansson? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hockeyfrilla är inte särskilt snyggt enligt mig. Fast på en del så passar det. Typ som på Jimmy Jansson :P Han var med i Svenska melodifestivalen för ja.... ca 2år sen eller nåt. Sök på bilder på google så kommer han nog upp. Han är iaf en ung töntig kille. Typ en tonårstjejsdröm 8-P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Usch, vill du bli utskrattad så.... :PP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 hattar hockyfrilla det ser fult ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.