Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 öööö nej den heter inte Index!!den heter 343 guility spark!!Indexet e det som dom ska hämta,noob! nån som har druckit lite mkt? det står ju att man ska följa indexet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 nej,det står follow the monitor to THE index!!!!kan du ingenting!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) nej,det står follow the monitor to THE index!!!!kan du ingenting!?ok förlåt mig :( jag ska offra mig själv som mat till kannibalgäddan :( :( nu måste jag få bort mina synder! känner mig så skamsen... förlåt mig kannibal gäddan! det var jag som hade druckit lite mycket Redigerat 18 Februari 2004 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 hahahhahah!!!!du är min!!!!! nej men det gör inte så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 hahahhahah!!!!du är min!!!!! nej men det gör inte så mycke tack, jag är renad!måste skriva nåt om halo nu för att inte få en varning.. :rolleyes: vad är det för extra när man klarar på legendary? orkar inte spela igenom igen, bara för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 tja,man ser en annan grej på sista banan på legendary... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 är det inte i slut videon? eller är det på banan, kanske ska ta och spela om ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wörm Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 fast när man ska fly i bilen på sista banan :( jobbigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.