Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag är medlem där fast spelar typ inget nu! lirade förut mycket robotkampen! Hahahah, det var ju blips 'höjdpunkt' ett tag. Jag har robotar med skitzkillade vapen och massa plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag har 0 poäng på robotkampen och äger er alla. Gameenginer is teh shit. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag har 0 poäng på robotkampen och äger er alla. Gameenginer is teh shit. B) Wow! Och nu ska jag se upp till dig som om du vore min egna pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ah, såklart. B) Vad annars, trodde du? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag har 0 poäng på robotkampen och äger er alla. Gameenginer is teh shit. B) Cheat Engine :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag har 0 poäng på robotkampen och äger er alla. Gameenginer is teh shit. B) Att cheata på blip är relativt svårt, tro mig. Hur bra tror du inte systemen är där på TV4, eller? Jag har själv varit där och kikat, en liten redaktion. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tro mig, det fungerar. Iaf när ajg gjorde det. (: Här är en guide: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...&hl=robotkampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 man kan fuska till nästan allt med trainers osv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tro mig, det fungerar. Iaf när ajg gjorde det. (: Här är en guide: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...&hl=robotkampen Jupp, där får jag väl erkänna mig besegrad då. Gäller detta också på den nya versionen av robotkampen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Det är bara att använda ett WPE program så kan man fuska i de flesta spelen. Skitlätt att få supervapen eller vad man nu vill ha. Redigerat 8 December 2006 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 ja e medlem med. å kan inte lösenordet.å har alldrig blivit avstägnd.å eller något sånt. aahhhH ja e bäst lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 En månad tillbaka i tiden kunde man jättelätt komma in på andra användares robotar. Tyvärr har de uppdaterat så att det inte är lika lätt längre. Men man kan fortfarande komma in på sin egen robot och fixa superbra uppsättning av vapen osv. Det är bättre att använda ett WPE program istället för en trainer. Inget klår en vapenuppsättning av razordiscs, flamethrower och lasercanon. Jag tycker det är synd att spelet laggar ihop när man har fler än tre vapen. Eller hur? Det är väldigt synd att de har säkerhetssystemet som nollställer poängen om den ökar för mycket. Kommer man väl på deras system är det skitlätt att hacka andra användare. Och enkelt att få premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.