Hoppa till innehåll

Blip.se

Shaitan

Rekommendera inlägg

jag är medlem där fast spelar typ inget nu! lirade förut mycket robotkampen!

Hahahah, det var ju blips 'höjdpunkt' ett tag. Jag har robotar med skitzkillade vapen och massa plus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har 0 poäng på robotkampen och äger er alla. Gameenginer is teh shit. B)

Att cheata på blip är relativt svårt, tro mig. Hur bra tror du inte systemen är där på TV4, eller? Jag har själv varit där och kikat, en liten redaktion. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

En månad tillbaka i tiden kunde man jättelätt komma in på andra användares robotar.

Tyvärr har de uppdaterat så att det inte är lika lätt längre.

Men man kan fortfarande komma in på sin egen robot och fixa superbra uppsättning av vapen osv.

Det är bättre att använda ett WPE program istället för en trainer. Inget klår en vapenuppsättning av razordiscs, flamethrower och lasercanon.

Jag tycker det är synd att spelet laggar ihop när man har fler än tre vapen. Eller hur?

Det är väldigt synd att de har säkerhetssystemet som nollställer poängen om den ökar för mycket.

Kommer man väl på deras system är det skitlätt att hacka andra användare. Och enkelt att få premium.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...