PussyCat Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Hon bor en och en halv mil ifrån mig :( Cyklen is your friend. Men ja var bara en sjysst kompis och avvakta ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 aa, hon har sagt attt hon inte gillar mig "på det sättet", men att hon gillar mig som vän :) kanske kan hon ändra sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Visst finns det chans, kärlek växer ofta fram. Min tjej jag har nu vi var kompisar ett bra tag innan vi insåg att vi gillade varandra. Redigerat 6 December 2006 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 prata med henne mycket och säg att du gillar henne och om ni kunde hitta på hågot nån dag så gjore jag och det har går 1 år nu : :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 aa, hon har sagt attt hon inte gillar mig "på det sättet", men att hon gillar mig som vän :) kanske kan hon ändra sig ;) Jag kan berätta för dig hur det ligger till direkt. Jag hade en sån 'slags' tjej för några år sedan. Egentligen är hon djupt förälskad i dig, men hon väntar på att du ska ta första steget, pusha henne lite! Ni kommer att ha det mycket roligare när ni är kära och flirtar, när ni sen är ihop kommer det slockna helt. Hon/du kommer tillslut göra slut via MSN. Helgon aka. sPÅdaM^ mjau, om inte min definiation stämmer så ska jag hälla i mig två ölflak. X'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) mjau, om inte min definiation stämmer så ska jag hälla i mig två ölflak. X'D Och det ska vara nån slags bestraffning? :D :P :D Men som sagt... Ge henne "The look". Den där blicken som verkligen visar att du är intresserad (dvs om du faktiskt träffar henne). Redigerat 8 December 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 mjau, om inte min definiation stämmer så ska jag hälla i mig två ölflak. X'D Och det ska vara nån slags bestraffning? :D :P :D Men som sagt... Ge henne "The look". Den där blicken som verkligen visar att du är intresserad (dvs om du faktiskt träffar henne). <{POST_SNAPBACK}> JAJA, BESTRAFFNING FOR THE PEOPLE! Enligt mig existerar inte "the look". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 vad menar du med första steget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masta Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 vad menar du med första steget? Första steget är såklart att fråga henne om vad hon tycker om dig, och om ni ska bli tillsammans. Det är min tolkning av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 hon vet redan att jag gillar henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.