SonyPSP Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Orka idag fick jag en grön aibatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Du har ju en shiny ^^ Jag har ingen däremot =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag har shiny celebi shiny lugia shiny ho-oh shiny mew shiny mewtwo shiny crockonaw alla lv.100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 och du har fått dom med någon sorts fusk maskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 ja det måste han för att oddsen för att man skulle möta en shiny legendarisk är minimal, jag har spelat och klarat nästan vartända pokemon spel och har bara möt en enda shiny pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 ja jag fick shiny med kod! jag har en shiny voltorb utan kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 har en shiny alakazam :D väldigt coolt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 ja det måste han för att oddsen för att man skulle möta en shiny legendarisk är minimal, jag har spelat och klarat nästan vartända pokemon spel och har bara möt en enda shiny pokemon. Nej, oddsen för att få en shiny legendarisk är samma som att få en shiny "vanlig". :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Dom ända shinys jag hittat är: Shiny Persian (min första) Firered Shiny Golbat, Firered Shiny Barboach (utvecklad till Whiscash jusst nu), Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag har en shiny gyarados Oj så otroligt dt är den lättaste shinyn att få på crystal, silver och gold. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 men han kanske fångade en shiny magikarp och utveckla den till gyarados. Han sa inte att det var den i lake of rage som alla kan fånga vet du. Själv möte jag en shiy pikachu men det var i saffari zone men den rymde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag har mött en Shiny Lugia. Min Game boy laddades för den hade pyttelite batteri så när min lillasyster skulle titta på tv drog hon ut min sladdd för att stoppa in tv sladden. :( DOH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg