Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Har ni det på eran skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 inte i våran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 i våran skola har vi två fran varje klass, och jag är en av dom! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har också två från varje klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 till våran skola kom friends och informerade oss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Dom har aldrig kommit till vår skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag tror min skola har (hade?) nått liknande...vi kallade de för anti-mobbningsgruppen. jag va en av två från min klass, men de va i trean å fyran, sen försvann de väl...vet inte vad som hände! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har ,jag var ett tag men inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har de men dom suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har de men dom suger vi har det också nä nu måste jag gå och se när och fjärran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har, men dem gör inte så mycket, de hittar på lekar, som är ganska roliga men ändå, det har inget å göra med någon som är utstött, fast i och försig är ingen utstött i min klass, vi är en hur lugn skola som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 2 från varje klass. men dom gör inte så mkt, bara går på möten ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.