mariodog Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 hej jag undrar vad jag ska låsa upp för utrustning för att få poäng lättare online. vad tycker ni? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) EDIT: Sorry, trodde du menade BF 2. Redigerat 2 December 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Fel Forum anmäls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Fel Forum anmäls vafan babblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 han kanske trodde det var forumet LittleJapan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Återupplivninvgsgrej är ju bra, annars är ju minor bra.... för söka att göra på samma gubbe hela tiden och utveckla en speciell soldat... tillslut får du ju nya vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 är ingenjörs-uppgraderingarna bra? jag är sugen på att låsa upp "bazooka-snipern" men är den bra? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gotcha Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag spelar själv sniper, med (snart) den bästa unlocken. Så om du gillar att smyga omkring så kan jag rekommendera att du kör endast sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.