Gäst ihabba123 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 inga nybörjare här vecka 52 tisdag ska vi gå till wildi och festa B) jag är på level 57 så ångra om ni är på level 20-30 :evil: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jaha och vem bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Lol? Vad är det för newb meddelande? Han vill att folk joinar hans team, vad är det med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Så lvl 20 är inte nybörjare? Du får upp en gubbe till lvl 20 på några timmar. Lol ska du döda alla sen lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Min pure kickar nog skiten ur han ^o^ Kanske ska skapas en tråd här om en pk trip nångång i veckan och vilka lv:ar som går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 ehh vill ni vara på min clan. vet ni jag kan göra en egen server. :kung: men det vet ni redan. eller? :visslar: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jag bryr mig inte om en egen server. Låt oss säga att vi går och pk:ar en gång i veckan. Få det här lite organiserat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 bra vecka 52 tisdag klockan 6.00 nån som protesterar? :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 varför vecka 52 ? varför gör ni de inte i veckan ? så långt till v 52 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jag har problem med att skaffa vapen! soory :( men vänta bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 skaffa b bones å sälj...då får du snabbt vapen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 åhhh säljer brass key istället ta det inte illa upp :gitarr: men vecka 52 ska vi till wildi vilket värld ska vi bestämma imorgon :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg