Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jaha, har vi några proffsåkare här på forumet då? Vad sätter ni på bräda då? Själv är jag hobbyåkare, och sätter endel trix. Just nu har jag pajjat min fot, heelflip i fart är inte att leka med. http://www.tonyhawk.com/pics/vegas_japanair.jpg Bilden ovan är på Tony Hawk när han är i Vegas, tricket är Japan air. Hemskt hög sådan, eller? X'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Åkte tills en av min fd Feta kompis åkte på den, Gissa vad som hände -.- han gjorde ett litet hopp o brädan knäcktes sen dess har jag inte kört, men jag åkte ibland till skolan, jag kan dessvärre inte göra några trix bara hoppa lite o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har åkt väldigt mycket men jag har slutat ... <_< Gissa vad som hände med brädan? gjorde en dark slide på ett räcke ... Dang sa det mina kular flög upp till halsen :meddum: , brädan däremot ahr kvar ett hjul :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har åkt väldigt mycket men jag har slutat ... <_< Gissa vad som hände med brädan? gjorde en dark slide på ett räcke ... Dang sa det mina kular flög upp till halsen :meddum: , brädan däremot ahr kvar ett hjul :student: Öh, okej.. darkslide på ett räcke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag älskar att åka skateboard inte för att skryta da men jag kan grinda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Att grinda med brädan upp och ner på en grind-stong , den spräcktes på mitten <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Att grinda med brädan upp och ner på en grind-stong , den spräcktes på mitten <_< Öh, gjorde du det och din bräda spräcktes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pufflan Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 sora i kingdom hearts 2 åker... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 sora i kingdom hearts 2 åker... :visslar: Hahahahahah, teh g33k kommentarz0r of the d4y!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Japp det gjorde den , men den var ju så sliten och så .... Typ så här var det , grind stongen var ganska låg och jag hoppade från en trappa typ men jag landade för hårt med brädan <_< Lärde mig en läxa...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 det är SKITkul att åka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 System@ Jag kan också grinda på en hel del saker. Men det är skönast att åka nere vid kiosken det är värsta assfalten. Men gubben i kiosken får hets för att han menar att vi förstör saker vid hans kiosk ;) En gång ringde han snuten, men det slutade med att gubben blev grinig på snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.