Gäst Helgon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Jag delar ut 100 kr till folket här om jag lyckas ställa mig på en skateboard. Jag har en warpbräda också, den ska du åka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har jag med den e asskön o åka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Vet någon vad det är för skillnad på en Kevlar bräda och en bräda som är i kanadensisk trä? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har jag med den e asskön o åka på.. Nej, warpbräda är då inget att rekomendera. Draftsen är för mjuka, det går ju knappt att åka i fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 K nu har jag en warp bräda. Vad tror ni är bäst en kevlarbräda eller en som är i kanadensiskt trä? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 K nu har jag en warp bräda. Vad tror ni är bäst en kevlarbräda eller en som är i kanadensiskt trä? <_< Kevlar. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.