Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag tycker att dom är alldeles för dyra... Vad tycker ni? Typ 60-70 spänn för en tidning är absurt!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Håller med,fast en del får man ju spel till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 men det är ju bara demos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Visst är alla PC-tidningar dyra men som sagt så får man ofta en cd lr dvd fullsmockad med demos, patchar mm och de är oftast gandska tjocka. Och om du kolla så inehåller de inte så mkt reklam. Visst tycker jag att priset borde kunna sänkas med en tia lr nått men jag förstår om de inte kan göra det utan att t.ex. ha mer reklam. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag läsr PC för alla och den kostade 52kr 2002. 2003 kostade dom 55kr dom går upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag prenumererar på pc för alla så jag vet inte vad det kostar men det finns mer än bara demos det finns fullversioner ibland och bra filer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Premunerar på PC Gamer och det är skit bra! 59kr kostar tidningen men jag köper ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 vad menar du med jag köper ändå du prenumererade ju på den :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Premunerar på PC Gamer och det är skit bra! 59kr kostar tidningen men jag köper ändå! jag fattar heller inte. vadå köpa? du premunerar ju på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jaja jag skrev fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Kan du inte skriva och tänka samtidigt, elle? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 själv läser jag gamereactor, väldigt prisvärd, eftersom den är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.