0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag Premumererar på PC Tidningen. Den kostar ??? vet inte men den har guider, Demos, Gratis saker till datorn, Internet länkar, Frågor och svar, skolor och hur man lagar datorn samt Nyheter. Den är värd varendra krona hur mycket den än kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) själv läser jag gamereactor, väldigt prisvärd, eftersom den är gratis!det gör jag också eftersom den är gratis men jag kollade på deras sida och det var jätte dyrt att få den hemskickad :o Redigerat 18 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 själv läser jag gamereactor, väldigt prisvärd, eftersom den är gratis! Gamereactor är en bra tidning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (Bigbrother @ 18/02-2004 10:22:42) själv läser jag gamereactor, väldigt prisvärd, eftersom den är gratis! det gör jag också eftersom den är gratis men jag kollade på deras sida och det var jätte dyrt att få den hemskickad :o det är det inte alls det. 400 kr för 2 år, kalle anka kostar 1000 kr för 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Konstit för mig gör den inte det. Min pappa betalar mycket mindra men varför hämtar papppa det på posten varje torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Konstit för mig gör den inte det. Min pappa betalar mycket mindra men varför hämtar papppa det på posten varje torsdag. Vadå kommer den inte i er postlåda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Han e ju Brevbärarae <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jaså... Då är det ju klart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.