tror att han menar att ps3 kontrollar ska vara billigare men det har inget med Wii-kontroller att göra...
Dyra Kontroller
men de är hlet nytt nu priserna sjunker säkert efter julafton
↗ till inläggetInte ifall dom säljer som smör i solsken.men de är hlet nytt nu priserna sjunker säkert efter julafton
↗ till inläggetse där :P där har vi fördelen med ps3!
2699 + 549 + 549 + 549 + 249kr + 249 + 249 =5039
En Wii plus ett spel och 4 kontroller 1000 kr billigare en en PS3 och en kontroll haha!
såklart, Ps3 har ju bättre hårdvara.
Wii är för budget.
Håller med om att det är mycket dyra kontroller, en Nunchuk är då inte värd över 300.
Håller med, nunchucken är dyr, som tur är behöver man bara 1
↗ till inläggetJag ska definitivt minst ha två, hur ska man annars spela boxning mot varandra? o_OHåller med, nunchucken är dyr, som tur är behöver man bara 1
↗ till inläggetjust ja, glömde detta förlåt mig.Håller med, nunchucken är dyr, som tur är behöver man bara 1
Typiskt Nintendo.. Billig konsoll, tillbehör överdyra
↗ till inläggetJo visst är det så, men det är kanske int så konstigt med tanke på att det är gyro i båda kontrollerna.Typiskt Nintendo.. Billig konsoll, tillbehör överdyra
aa, sen är ju spelen billiga.
↗ till inläggetse där :P där har vi fördelen med ps3!
Vad tror du att en PS3 med 4 kontroller och 1 spel kostar? :P
wii har ju mycke bättre spel sen är den billigare
Klart den har, PS3 har ett spel jag vill ha, Wii har jag iaf 10-15
↗ till inläggetja men en j*vla ps3 kostar 6800 att köpase där :P där har vi fördelen med ps3!
6800? vart har du fått den siffran ifrån?
↗ till inläggetps3 kostar:se där :P där har vi fördelen med ps3!
20 gig: 4999kr
60 gig: 5999kr
inte 6800, men kanske om det skulle finnas en 100 gig version
om man vill spela flera, måste man köpa en till nunchuk och en wiimote för att det ska gå?? eller så kan man ju också köpa gamecube dosor ..
WOT gaanska dyyra kontroller :o