Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Jag behöver hjälp. Program mappen ploppar upp varje gång jag loggat in. Hur fixar man ås att den inte dyker upp hela tiden??? Citera
Gäst DonKeN Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Jag får alltid det problemet nångång på datorn. Men efter att jag ominstallerat sista gången så har jag inte problemet. Citera
Salzalada Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Gå in på Start>Kör. Skriv in Msconfig där. Tryck Ok. Nu kan du välja vad som ska komma upp när du startar datorn. :) Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 det har oxså hänt mig, nu har jag fixat det!! Tack! :D Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Tack för all hjälp. Jag ställde igentligen fel fråga. Jag kom inte ihåg vart man skulle gå in i (som nu är Msconfig)! Mappen visas inte längre. Tack ännu en gång! Citera
KalphiteQ Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 annars skulle man väl kunna kolla i autostart? :huh: Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Nej man ska gå in i Msconfig. Autostart startar alla program som man lagt in där när man loggat in på datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.