Hatation Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Hej jag säljer en skitbra runescape gubbe. obs anledning att jag skrev hej blocket var att jag tänkte lägga ut den där först men nu satte jag den här istället.http://www.freewebtown.com/jesper_l/blocket.JPG Jag söker efter riktiga pengar minst 1900 kr här är en bild på vad han har i banken. http://www.freewebtown.com/jesper_l/bnk.JPG plus så har han några dragon schimitar och sånt längre ner. Maila [email protected] eller adda [email protected] på msn om ni är intresserade. Som ni ser är han inte bara En Perfekt pker utan också en bra overall (main) gubbe som man kan göra allt på.
Hatation Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Skrivet 4 December 2006 Namnet är hemligt det är bara den som köper den som får reda på det. Man kan inte gå runt och säga namnet till alla. Maila gärna om ni är intresserade.
Hatation Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Skrivet 5 December 2006 maila om du vill ha den sen så kan vi komma överens om en betalmetod. minst 1900kr högsta bud får väl den. Jag har redan fått bud på 275 dollar av en amerikan så. Men jag säljer hellre till nån svensk. Obs mejla inte till hotmailen kollar aldrig den för den är sönderspammad av skräppmejl.
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Bara en fråga; Hur mycket har du g33kat för att få upp den i så hög lvl? Använt speed hacks? OT: Jag g33kade maple idag, från lvl 18 till 19. Det tog två timmar, f*n vad trött man blev.
Hatation Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Skrivet 5 December 2006 spelade i 3 år 5 timmar om dagen typ med den gubben slutade för lite över 2 år sen så som in i bomben kan man väl säga att jag g33kat :S jag har även andra gubbar typ min första main gubbe och några gamla pures och liknande. som jag säljer för några hundra bara. kan visa en bild på hans stats så får ni se. Maila inte till min hotmail den kollar jag inte bara till [email protected]
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 spelade i 3 år 5 timmar om dagen typ med den gubben slutade för lite över 2 år sen så som in i bomben kan man väl säga att jag g33kat :S jag har även andra gubbar typ min första main gubbe och några gamla pures och liknande. som jag säljer för några hundra bara. kan visa en bild på hans stats så får ni se. Maila inte till min hotmail den kollar jag inte bara till [email protected] Måste bara ställa en följfråga; Tycker du att 5 timmar om dagen i 3år var värt den höga lvl och alla skillade grejjer du har?
lakris Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 på 2 ½ år drog jag min char till lvl 103 gjort alla members och free questar, ganska hög total
Hatation Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Skrivet 5 December 2006 antagligen men jag ångrar ingenting det var ett skitkul spel. Dessutom kollade man oftast på tv och lvlade skills samtidigt så utöver dom 5 timmarna kollade jag inte nått på tv. flesta skills var bara o klicka på så det gick ju bra :. Det jag ångrar mest är att när jag slutade gav jag bort mina 12 santa hats och 3 masks I rs2 :S det svider ofta när man tänker på hur korkat det var.,
Rekommendera inlägg