PokemonSilver Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Har ni klarat nåt Pokemon spel på Game Boy Advace eller SP?? Skriv om ni har klarat det och vilka Pokemon och level du hade när du klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 När du skriver klara spelet menar du då när man har klarat pokemonligan eller när man klarar ut precis hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag menar 'klara' när alla gymnålar är tagna, och mina gamla och sönderlirade samt utklarade pokémon spel är: Pokémon gul Pokémon blå Pokémon röd Pokémon guld Pokémon silver Pokémon crystal Pokémon ruby Pokémon leafgreen Några utav spelen är min lillebrors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 för att "klara ut" speln måste ju ni köra klart alla händelser, få alla nålar, klara ligan och få alla pokemon ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Igentligen så har man inte klarat det helt först innan man har fångat celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 jag har klarat guld men har inte alla pkemon men klarat alla tränare och alla gumledare och elite 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 hur svårt är det igentligen jag klarar spelen på 2 timmar för f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Har fångat alla pokemon i blå :) har kört 170 h på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 men man klarar ju spelet när man klarar elite 4 det står ju credits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det är bara ett av alla målen.Alla målen är att: Fånga alla Pokémon Klara Elite Four Klara Battle Frontier(om du har Emerald) Klara alla tränare o Gymledare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag har klarat av mitt gammla gul där jag spelat i 130 timmar :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg