Addeboi Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) jag hittar inte nån titan panel som funkar alla står (out of date) :S kan nån länka? Redigerat 6 December 2006 av adiis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Det är för att patchen kom idag och då måste addonsen uppdateras efter patchen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 men de ha varit så jättelänge :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ingen idé att leta addons nu, finns hittills inte en enda addon som funkar i patchen. Kommer antagligen om nån vecka dock. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 joo pwnd jag hittade titan panel till senaste PWNED! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 joo pwnd jag hittade titan panel till senaste PWNED! Han sa ju att man måste vänta för det senaste. Och skaparen till titanpanel var ju ganska snabb och fixade en ny version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg