General.Andre Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Hejsan! Satt i går och laddade ner den nya patchen till WoW. Det tog ca 30 minuter.. Sedan han jag inte spela , så skulle spela idag efter skolan istället. Men!.. När jag loggar in på mitt account och går in på min 53 Rouge så kommer det upp en skylt: This User Interface is using more than 1MB. Please disable some of them and restart. EXIT NOW! Så står det, och jag tog bort ALLA mina addons i C:/Program/WoW/Interface/Addons .. Men sedan när jag gör ännu ett försök att komma in utan att det stängs ner, så kommer samma skit skylt upp ändå, och samma saker händer! SPELET STÄNGS AV!! Så .. Jag kan inte spela WoW för tillfälligt =/ .. Vet någon av er vad felet är? Tacksam för hjälp Mvh General.MåsteHaHjälp OBS! Har testat att ta REPAIR, men det funkar inte heller. Står: Cannot connect to the server to download repair information. Please try again later! Har v2.0 av repair saken.. Mvh André Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 om du inte kan använda repair så är det för att ditt internet inte fungerar, testa att ominstallera wow annars... tar tid, men det e väl värt det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 om du inte kan använda repair så är det för att ditt internet inte fungerar, testa att ominstallera wow annars... tar tid, men det e väl värt det :P Mwhahahaha, så du tror mitt 100 mbits internet är trasigt?! .. Um.. Vem skrev det här då? Och, det pallar jag inte <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 ja, jag tror att ditt 100mbits internet var tillfäligt trasigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 ja, jag tror att ditt 100mbits internet var tillfäligt trasigt Uh, .. Okey? Ska testa reparera det då <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg