Joakim92 Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ifall jag köper Burning Crusade och installerar det, kan jag installera det på en annan data med samma skiva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ifall jag köper Burning Crusade och installerar det, kan jag installera det på en annan data med samma skiva? ' Ja, du kan ju allt installera det på en annan dator, men det funkar inte att använda samma CD key 2 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Okej, tack för svaret. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 lol, jo CD key går ju, men du kan inte använda koden för att uppdatera ditt account till bc två gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 lol, jo CD key går ju, men du kan inte använda koden för att uppdatera ditt account till bc två gånger <.<, var ju det jag sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg