NicolasMuharem Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 kan ån hjälpa mig har precis kommit till pokemon ligan på emerald och så vill jag byta över några bra pokemon från mitt firered till emerald för att klara ligan men det går inte varför?? Tack på förhand
Girafariglove Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Klara ligan. Sen kan du byta. Detta gäller för båda spelen.
Ilovecheats Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 det går ej att linka över LG och FR-pokémon till Emerald med linkkabel.
Dezen Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 Det gör det visst... På FR/LG Måste du har klarat pkm ligan och gjort den där maskinen på one island klar (tror det va one islan) på emerald måste du klara ut spelet..
Girafariglove Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 det går ej att linka över LG och FR-pokémon till Emerald med linkkabel. Nä du har rätt. Man måste använda två trådlösa adaptrar. De finns i nästan alla spelbutiker.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 det går visst, gjorde det i morse!
Rekommendera inlägg