Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01! Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii. Redigerat 8 December 2006 av Kletigburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Du spelade då det fort xD Jag har inte spelat det än, klockan är ju bara 03:14 -__- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Du spelade då det fort xD Jag har inte spelat det än, klockan är ju bara 03:14 -__- haha aa det är så när man känner brevbäraren xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Kletigburk@ Jag tror inte på dig. Det finns inte många exemplar före jul så bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag har Wii!!!! Min morfar köpte det år mig medans jag var i skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01! Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii. du spelade nog inte wii först i Sverige. gick Wii på tradera som gick till sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Vad tycker ni om Wii? Detta är mest riktat till er som har förhandsbokat detta eller har vart såna lyckostar att kunna köpa det ur butik 00:01! Själv så bor jag i en liten ort så jag betalade 200 kr till en brevbärare som är en mycket god vän till mamma så det betyder att jag fick mitt Nintendo Wii ungefär 00:05. Det betyder att jag spelade troligtvis Wii först i sverige. Detta är ingeting jag kan vara säker på menmen. Har spelat Zelda TP o jag har bara en sak att säga om det spelet UNDERBART !!, nu tänker jag inte vara nån spoiler mer. Hoppas ni andra postar o säger vad ni tycker om Wii. nejnej mitt fel, jag skrev även att jag inte var helt säker på detta. @SurMonkey, jag förhandsboka det väldigt tidigt. Vet mycket väl att det inte finns så många exemplar före jul, men jag hade tur o fick mitt på release datumet, så du får tro vad du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Wii äger jag älskar det absålut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 asså hur fungerar wii? måste man ha mycke utrymme för å kunna spela lr? de e ju såndär konstig sving kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 asså hur fungerar wii? måste man ha mycke utrymme för å kunna spela lr? de e ju såndär konstig sving kontroll. Man behöver inte så mycket utrymme, man kan ligga ner & spela bowling :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 jag har inte wii *snyfft* min mamma skulle ha köpt det under sin lunch rast men då skulle hennes jobbar kompis skada sig och då var just hon tvungen att ta honom till sjukan och jag fick inget wii så nu försöker jag vinna det vart jag än kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 jag har inte wii *snyfft* min mamma skulle ha köpt det under sin lunch rast men då skulle hennes jobbar kompis skada sig och då var just hon tvungen att ta honom till sjukan och jag fick inget wii så nu försöker jag vinna det vart jag än kan. Eller så väntar du ett tag. Går snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.