Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det är med skolan,, man ska möta andra skolor och vinna på fotboll,,, någon som kör det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag och min klass gör det vi är bland de 8 bästa i västmanland och ska spela kvartsfinal mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag och min klass gör det vi är bland de 8 bästa i västmanland och ska spela kvartsfinal mm.. snickers fair play cup är ju på gång just nu...., har ni fölorat???, vi har spelat några matcher och vi har vunnit alla och vi snart kommer till final Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Va! vår lärare sa att vi skulle vara med men hon har tydligen glömt det :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vi förlorade en match och då fick vi inte vara med mer!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Men vi har världens bästa lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Har vi med men domaren va ju lite fuckig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 min klass gör det vet inte hur många gånger vi har vunnit B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Då får ni nog plugga lite! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ka nnågon beträtta vad det är för nåt ,har aldrig hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 En fotbolscup med skolan så man vinner snickers och penngar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (-Snake_bite- @ 17/02-2004 19:46:34) jag och min klass gör det vi är bland de 8 bästa i västmanland och ska spela kvartsfinal mm.. snickers fair play cup är ju på gång just nu...., har ni fölorat???, vi har spelat några matcher och vi har vunnit alla och vi snart kommer till final vunnit alla matcher 7-0, 4-0, 4-0 och 6-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.