Fogity Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Varför får man bara FuskaMynt i spel-avdelningarna? Man borde i alla fall få det i de seriösa forum. Då blir det ju roligare att skriva. Är det för att det är ett spelforum, kanske? Jag vill gärna ha ett bra svar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Man får det i alla forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Man får det i alla forum? Nej det stämmer inte man får det inte i forumet Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Detta är en spelforum därför får man bara FM i spelforumen. Om du är väldigt FM-sugen så är det bara att sprida sin extralänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Nja fast jag håller nog med Fogity. Man borde få i alla ämnen/forum. Man får ju i alla fall bara 3fm per inlägg så det skulle nog inte skada.. @Salzalada extra länken suger för att få 15000fm måste 5000st klicka på länken, det tar ju bara ett par år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Nja fast jag håller nog med Fogity. Man borde få i alla ämnen/forum. Man får ju i alla fall bara 3fm per inlägg så det skulle nog inte skada.. @Salzalada extra länken suger för att få 15000fm måste 5000st klicka på länken, det tar ju bara ett par år ;) Man måste endast ha 1500 unika klick, och det tar snarare max en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Varför får man bara FuskaMynt i spel-avdelningarna? Man borde i alla fall få det i de seriösa forum. Då blir det ju roligare att skriva. Är det för att det är ett spelforum, kanske? Jag vill gärna ha ett bra svar, tack. Folk skulle bara skriva en massa onödiga saker överallt bara för att få fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Detta är ett spelforum, så egentligen finns ju ingen mening med at t.ex sport finns men då är det ju bra att man inte får FM där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Man får det i alla forum? Man får det inte i något av de övriga subforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 vad har man fuskamynt till??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=33 <--- Vad man använder FuskaMynt till http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=20 <--- Hur man får FuskaMynt Redigerat 9 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag tror att det är för att det här är ett spelforum, och man ska shjälpa varandra och diskutera om olika spel. Därför ska man typ förtjäna FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.