Gäst virrs Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 hmm, jag vart tvungen att flytta ljudkortet i datan för att datan krashade så fort jag skulle byta låt manuellt i winamp lr vilket ljudprogram som hellst.. Och så böt jag PCI port på kortet.. allt funkar som vanligt förutom när jag spelar.. det kommer inget ljud ur högtalarna/lurarna när jag spelar.. vad kan vara fel? Citera
Aegzor Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 Vilka spel är det? För på tex CS så kan man välja vilken sorts ljud man har, tex mono, stereo eller 5.1. Eller så är det helt enkelt ditt ljudkort som är för gammalt för spelen du spelar. Citera
Gäst virrs Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 Förgammalt? när det har funkat hur bra som hellst :P visserligen är det väl lite gammalt:P 3 år.. men det duger. det är iaf 5.1 system:P.. Creativ Sound blaster Audigity 2.. Värdelöst skit:P men det funkar!.. tills idag =( funderar på att köpa ett nytt. börjar bli dax för 7.1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.