JagVillHetaSims Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 fastän jag har installerat en häftig frisyr så blir den bara en vanlig rak frisyr när den hamnar i spelet. Händer detta er också? exakt samma sak händer med smyckena. när jag väljer smyckena som min sim ska ha så markeras det bara. Men det händer inget med simmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flissy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Du måste även ladda ner meshen till dowloadsen, annars funkar det inte. Men om det inte behövs någon mesh behöver du inte ladda ner det. Det brukar stå om det är en engelsksida: ''Need mesh''. Så prova att ladda ner meshen också Redigerat 7 Januari 2007 av Flissy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagVillHetaSims Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Du måste även ladda ner meshen till dowloadsen, annars funkar det inte. Men om det inte behövs någon mesh behöver du inte ladda ner det. Det brukar stå om det är en engelsksida: ''Need mesh''. Så prova att ladda ner meshen också okej tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg