FireFly Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 JAg har den, men jag förstår inte hur man använder den... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 vad är eon ticket och vad gör man med den ?:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det låter som nån slags biljett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 för att fö EON ticket var man tvungen att gå till en gubbe och ändra 4 ord men jag kommer inte ihåg vilkaord det var och sen skicka in spelet men det går inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag kan inte riktigt förklara hur den är men ska försöka fixa en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Eon ticket är en biljett som man kan åka till silver island (ir nåt sånt hette det) och man kan fånga latias och latios där jag tror att det var så när man hade fått den skulle man gå till mom och prata med henne sen gå till färjan i lilycove och prata med henne sen kunde man åka dit. Man FICK eon ticket genom att skicka in sitt spel till CN men först skulle man gå till en gubbe i Petalburgs poké center och säga till honom mystery event is exising och sen fick man ett par biljetter som man kunde gebort till sina kompisar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg