Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur tar man egentligen kål på pansarfordonen (de svävande sakerna som skuter blå bollar) i Halo på bästa sätt? Om ni vet kan ni oxå skriva de bästa sättet att göra livet kortare för andra fiender. :P

Skrivet

Rocketlauncher. När dem svävar runt dig är det bara att springa.. Men efter ett tag kommer dem attackera snett uppifrån. Dvs dem kommer rakt emot dig. Sen är det bara att sikta och trycka av.

Detta gjorde jag på X-box, så det bör nog vara lättare med Mus.

Skrivet

Eller blå bollar? Menat du dem som låter som elefanter? Dem stora?? Dem svävade mig veteligen inte... Minns inte. Men dem fixade jag med antingen Stridsvagnen eller Rocketlauncher.

Skrivet

Eller blå bollar? Menat du dem som låter som elefanter? Dem stora?? Dem svävade mig veteligen inte... Minns inte. Men dem fixade jag med antingen Stridsvagnen eller Rocketlauncher.

jag tror han menar dom också... man kan ta antingen ett par plasma grenades eller rocketlauncher för det, annars kan man ta ett ghost eller annat fordon till det..
Gäst Kannibalgäddan
Skrivet

stridsvagnen,bansheen,rocket launcher,hagel eller plasmagranater e de bästa!!

Gäst Kannibalgäddan
Skrivet

MItt 1000 inlägg!!!!

ja men du ska kasta under dom isåfall ju!

Skrivet

Tack för dessa svar!!! :D

Men det går väll inte så bra att mejja ner dem med ghost?

Är på final run och där finns två pansarvagnar, några svårare fiender och en massa andra så jag antar att problemet är att försöka döda alla andra samtidigt som du försöker vara ur vägen för "de blå bollarna". :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...