TiXoN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ... hoppas du får användning av allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Tack för dessa svar!!! :D Men det går väll inte så bra att mejja ner dem med ghost? Är på final run och där finns två pansarvagnar, några svårare fiender och en massa andra så jag antar att problemet är att försöka döda alla andra samtidigt som du försöker vara ur vägen för "de blå bollarna". :P strafea från höger till vänster och skjut, annars kan du ta en banshee och bomba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Tack till alla er för hjälpen. Nu har jag klarat spelet! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag har klarat spelet på X-box. Det är en av de bästa spelen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.